a vadászó, lövõ,
bevásárló Mercedes Benz
a G-sorozat bámulatosan sokoldalú jármû. összkerékhajtásával a
legnehezebb feladatokat is játszi könnyedséggel végzi el. terepen egy
off-roadra specializált négykerékmeghajtású terepjáróként viselkedik.
mindemellett aszfalton lágyan és komfortosan vezethetõ, rácáfolva ezzel
robosztus és nyers külsejére. a G-sorozat út- és kanyartartásával
közelebb áll a Mercedes Benz jármûvekhez, mint bármely más terepjáró.
akár a mezõn, akár a városon keresztül haladva a G-sorozat mindenhol
egyesíti erejét és feddhetetlen modorát.
a G-sorozat 2 befecskendezéses benzines és egy öthengeres dízelmotorral
rendelhetõ. mindegyikük képes egy 70%-os emelkedõ megmászására vagy 70
mph-ra (~110 km/h) az autópályán.
a 230GE 125 lovas, a 280GE 150 lovas, a 300GD 88 loerõs teljesítményre
képes. mindegyik elérhetõ kézi és automata váltóval, hosszú vagy rövid
tengelytávval.
az alapfelszereltség része a választható 2 vagy 4 kerék hajtás és egy
terepfokozat a rövid áttételekhez. a szintén széria elsõ és hátsó
differenciálzárak menet közben is kapcsolhatók.
ezek a megoldások, a nagy hasmagasság és a nagy terepszögek számos
dologra teszik alkalmassá a G-sorozatot. ilyen például a 60 centis
vízen törtánõ áthaladás, vagy akár 3,5 tonna fékezett teher vontatása.
ha a legjobb terepjáróra vadászik épp, célozza be Mercedes Benz
kereskedõjét, aki megszervezi a bevásárlást.
katonáék meglátták a reklámot, meg egyébként is ilyen menõs-shutingolós
autóra vágytak. így lett aztán a bundeswehrnek:
forrás: rud
a szakértõbb amiknak:
forrás: wiki
a franciáknak kész tervek alapján egy 70 lóerõs Peugeot remake
jutott, de lehet, hogy kapnak még import wagent az Ardenneken túlról...
forrás: wiki
a görögök is saját maguknak készítik a honvédelmi
wageneket, még ha nem
is hangzik túl bíztatóan:
forrás: wiki
a britek ellen kitûnõen védenek, bár nekik még azt se sikerült
elpusztítani, amelyik nem is támadott:
persze a fentieken kívül is vannak még jópáran a klubban.
a
latorállamok széles köre ellen megfelelõ
védelmet nyújt; csak azok a katonák nem szeretik, akik a
márkajelzés rossz oldalán állnak.
forrás: valamely,
részben
g-rõl szóló magyar katonás fórum...
egy korábbi beszélgetésbõl idézve a fenti két fotó
kapcsán:
lapa: na ilyenem se lészen. katonai (úgyértem
fejlett országbeli katonai) cumók 4 tonnával meg extra powertappel
az ajtóban és az ablakon. ez mán megöli a
billencs krazt is szerintem nekifutásból.
m:mondjuk azért ezt megértem, hogy
gazdasszony ilyenbe nem ülne be.
lapa:...azért csak belegyömöszölném a panzerba.
mert ha ez nem tetszene neki, akkor ok:
bemutató
tudod nemtom mi jön de
nem ártana mondjuk az 1 milliárd túlélõ között lenni, az meg leginkább
felkészüléssel biztosítható. ha azzal se akkor meg ki nem szarja le
hogy kidobtam egy vagon pénzt trakeszra? höhö.
...mér, ebben simán
utazhatna a kakasülõn:
én csak rájelölnék
lézerrel a nem-indexelõ arcokra és kabumm. nem unatkoznánk.
természetesen vannak más
próbálkozások is gunship készítésére. majd visszanézek rá, mikor
már tudja ezt
a
manõvert. vagy legalább egyedül ki tud jönni a sárból.
a világ dicsõségérõl meg annyit, hogy már a g sem az igazi. míg ugyanis
ezen a jószágon
még 87 darab zsírzógomb lakik, addig a g-épsárkányra már csak 7 jutott.
aki szedett már szét akár legegyszerûbb kerékagyat, az sejtheti miért
hiányolom nagyon. szóval az öreg elõtt azért a g is csak vigyázva
lépne, vigyázba állna.
|