'white shapes' munkája által inspirálva, ezúttal a g-wagen felfüggesztését igyekeztem minimális számú alkatrésszel, de masszívan kivitelezni. jellemzők:
-tolórudas kormányzás (bár a fogasléces praktikusabb lenne, hű maradnék a g koncepcióhoz.)
-a kormányrúddal szinkronizált panhard
-a központi difit megspórolandó a tengelyek egyformák, 4 kormányzott kerék
-némi caster szög (mittom hogy hívják magyarul, tán utánfutás?)
-nagy teljesítményű motor
-minden forgópont szabadságfokai kialakítva
-a kissé szoruló forgópontok gondoskodnak némi csillapításról (később esetleg pneu munkahenger)
-a gumis kapcsolat stabilizátorként működik
-
inspired by the simple builds of 'white shapes', this time i attempted to reproduce the suspension of the g-wagen with a minimal count of parts, yet heavy duty. properties:
-using steering rod (although a rack-based steering would be more practical, i stick with the g concept)
-panhard is in sync with steering rod
-to save a centre diff, the axles are identical, 4-wheel steering
-some caster angle
-high performance motor
-the appropriate degrees of freedom implemented on all pivots
-the friction on the pivot points acts as damping (later maybe pneu cylinders will be used)
-the rubber connection acts as a stabilizer
|